За първи път в Турция, във фабриката за боя „Полисан”, започват да се произвеждат често използваните от дърводелците пластично лепило и вещества с текстилна апретура. Фабриката за боя на Полисан е разположена на 85 000 м2 в Гебзе и произвежда над 3000 вида бои. Полисан е фирма, която за първи път произвежда емулсионни смоли. Емулсионните смоли са основният материал на боите на водна основа, които се използват в мебелната, хартиената, кожената и текстилна промишленост. Компанията Полисан произвежда и изнася бои, лепила, смоли и помощни материали за декорация, обзавеждане, индустриални съоражения, яхти и др. Компанията, която през 1964 г. започна своята производствена дейност в химическия сектор, а през 1988г.- в производството на бои, е един от най-значимите производители на бои, лепила, смоли в Турция. Днес Полисан е крупен производител и износител на съобразени със световните стандарти бои, лепила, смоли и помощни материали за декоративни цели, обзавеждане, промишлени и морски съоръжения и т.н.

Polisan предлага най-широката гама от продукти, привлекателни за всички ценови сегменти на пазара на декоративни бои с над 250 продукта с марка Polisan в допълнение към опаковките и цветовите опции.
    Първокласната интериорна боя „Елеганс“ е лидер на пазара в сегмента си.
    Polisan притежава сертификати по ISO 9001, ISO 14001 и ISO 18001.
    Полисан разработи първата смесителна машина, базирана на водна основа в сектора, която предлага на клиентите на дребно същото качество като фабричната продукция.
    Polisan разработи първата интериорна боя на сектора със 7 превъзходни свойства и външна боя с 9 отлични свойства.
    Уникалната концепция на Полисан за „домашна козметика“ е регистрирана през 2008 година.

Продуктови групи Polisan

    Строителна група (вътрешна боя, екстериорна боя, дървена метална боя, специална цел, спомагателен продукт
    Промишлена група
    Морска група
    Група лепило
    Мебелна група
    Изолационни системи (топлоизолация, хидроизолация, керамичен прах, специален продукт)
Полисан се стреми динамиката, която е постигнала на вътрешния пазар, да се пренесе и на външния. Укрепвайки съществуващите връзки, да разшири присъствието си на международните пазари, на които се е наложила, както и да представи марката и качеството на Полисан.